1. statystyki PDF do ściągniecia dać jako lista po prawo w "odwiedziny"
albo w takim "bąbelku" jak kiedyś był po prawo na stronie głównej, albo podzielić też tam na 2 kolumny i po prawo w kolumnie dać po prostu listę plików z kolejnymi PDFami z kolejnych miesięcy
(ktoś to wogóle ogląda oprócz mnie

)
2. mapy przerobić dodając postoje - zabawka ale fajne i przyjemne

i wogóle te mapki rozbudować bardziej bo narazie są zrobione jak dla mnie skromnie trochę (ale to zabawka do wakacji do zrobienia)
3. swego czasu myślałem czy wyszukiwanie rozbudować o księgę gości, ale sam nie wiem...
4. zrobić listę spotkań / wiadomości o spotkaniach które się odbyły, bo narazie jak "czas spotkania" minie to ono 'znika' po prostu i tyle

a wydaje mi się że czasami mogłaby się taka lista przydać, tyle że nie wiem czy na stronie głównej czy tylko na głównej dać link "spotkania które odbyły się" i niech się otwiera strona ze spisem, bo na główną nie ma co pchać na maksa dużo rzeczy żeby się śmietnik nie zrobił
np. w takim "bąbelku" jak kiedyś był na stronie głównej po prawo z rzeczami które teraz dałem po prostu w drugiej kolumnie na stornie głównej, albo tam też podzielić na 2 kolumny i dać w kolumnie po prawo po prostu listę plików PDF do ściągnięcia
5. zegarek odliczający do wyjścia PPP dać jako obrazek z jakimś ciekawym może kalendarzem, czymś takim...
np. coś takiego

tzn. wygląd można zmienić trochę (te ciemne zielone kreski dać ciemniejsze chyba trochę) ale ogólny zarys taki
6. zastanawiam się czy obrazki przy artykułach mają sens?
pewnie mają bo strona jest bardziej kolorowa

ale może ktoś ma inne zdanie to konstruktywnie proszę
